Veelgestelde vragen

BouwBestel man vragen? bel ons op 073 50 32 32 6 maandag t/m vrijdag van 8:30 - 17:00 uur zaterdag van 8:30 - 13:00 uur

veel gestelde vragen bouwbestel faq1. Ik wil van een product een grote hoeveelheid afnemen, krijg ik korting?
Indien u van een bepaald product een grote hoeveelheid af wilt gaan nemen vragen wij u om contact met ons op te nemen via e-mail info@bouwbestel.nl of per telefoon (073 - 50 32 32 6). Vermeld hoeveel u van een bepaald product af wilt gaan nemen zodat wij u een extra scherpe aanbieding kunnen doen.

2. Ik heb hetzelfde product elders voor een lage prijs gezien, kan Bouwbestel dit voor een betere prijs leveren?
Indien u elders exact hetzelfde product voor een betere prijs ziet vragen wij u om een e-mail te sturen naar info@bouwbestel.nl. Vermeld in deze mail om welk product het gaat. Vermeld altijd de merknaam, type en de af te nemen hoeveelheid van het product. Wij zullen dan binnen 2 dagen contact met u opnemen om u een passende aanbieding te doen. Ons motto is professionele kwaliteit voor een scherpe prijs!

3. Het product dat ik zoek staat niet op de website, kan Bouwbestel dit toch leveren?
Als het product dat u zoekt niet op onze website staat, neem dan even contact met ons op. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@bouwbestel.nl of per telefoon (073 - 50 32 32 6) Wellicht kunnen we dit product toch leveren.

4. Artikelen retourneren
Volledige bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst 
Indien u de volledige bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour wilt sturen zijn de spelregels als volgt: 

1. Het product dient onbeschadigd te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking. 
2. U meldt telefonisch of per e-mail de retour. 
3. U zorgt zelf voor retourzending en goede verpakking via PostNL, DPD, DHL etc. Indien dit niet mogelijk is overleggen wij met u de kosten van de retour.
    Retouradres:
    Uniebouw Webshops B.V.
    Ordernummer vermelden!!
    De Nieuwe Ploeg 6
    5258 EX Berlicum
4. De retourverzendkosten komen voor uw rekening. 
5. Binnen 14 dagen na ontvangst retour van de geannuleerde bestelling ontvangt u het aankoopbedrag inclusief eventuele heen verzendkosten van ons retour, de retour verzendkosten zijn voor uw rekening. 
6. Speciaal voor u bestelde en maatwerk producten worden niet retour genomen.
7. Tegels, hout, zakgoed en producten die rechtstreeks door de fabrikant geleverd zijn kunnen helaas niet retour.

Artikelen retourneren na 14 dagen na ontvangst of deelretouren

Indien u een ongebruikt product over heeft nemen wij dit na overleg retour. De spelregels zijn als volgt: 

1. Het product dient onbeschadigd te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking. 
2. U meldt telefonisch of per e-mail de (deel) retour.
3. U zorgt zelf voor retourzending en goede verpakking via PostNL, DPD, DHL etc. Indien dit niet mogelijk is overleggen wij met u de kosten van de retour.
    Retouradres:
    Uniebouw Webshops B.V.
    Ordernummer vermelden!!
    De Nieuwe Ploeg 6
    5258 EX Berlicum
4. De retourverzendkosten komen voor uw rekening. 
5. Binnen 14 dagen na ontvangst van de (deel) retour ontvangt u het aankoopbedrag van de producten minus 15% handling van ons retour, de retour verzendkosten zijn voor uw rekening. 
6. Speciaal voor u bestelde en maatwerk producten worden niet retour genomen. 
7. Tegels, hout, zakgoed en producten die rechtstreeks door de fabrikant geleverd zijn kunnen helaas niet retour.
8. Producten kunnen tot 30 dagen na ontvangst retour.

5. Wat moet ik met de pallet(s) doen waarop mijn BouwBestelling geleverd is?

Voor pallets brengen wij geen statiegeld in rekening. Wij halen deze dan ook niet standaard retour. Indien dit wel het geval is dan nemen wij binnen 3 dagen na levering contact met u op. Na deze 3 dagen dient u de pallets zelf af te voeren.

6. Heeft u een klacht? 
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@bouwbestel.nl onder vermelding van uw ordernummer.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Voor al uw overige vragen kunt u natuurlijk ook bij ons terecht!
 

info@bouwbestel.nl
073 - 50 32 32 6